Procedura korespondencji i działań administracyjnych lokatorów z Zarządem
Zasady i sposoby pisemnego korespondowania lokatorów i właścicieli lokali wyodrębnionych z Zarządem Spółdzielni w sprawach dotyczących zamieszkiwania w KSM.
Konstantynowska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że w przypadku składania podań w sekretariacie Spółdzielni wymagane jest podanie następujących danych:
imię i nazwisko, (dane firmy w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie KSM i nr lokalu),
adres i nr lokalu,
nr telefonu kontaktowego,
opis sprawy kierowanej do Spółdzielni,
podpis zainteresowanego na podaniu.
Podania i wnioski:
Sprawy techniczne wymagające zgody Zarządu KSM to:
Przeróbka instalacji C.O. w lokalu w tym wymiana grzejników.
Zmiana miejsca usytuowania wodomierzy.
Wszystkie przeróbki instalacji gazowej.
Prace budowlane polegające na przesunięciu lub wyburzeniu ścian.
Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu.
Montaż na elewacji żaluzji, zadaszeń i anten satelitarnych.
Przeróbki wentylacji w lokalu.
Montaż klimatyzatorów zewnętrznych.
Zmiana sposobu użytkowania lokalu (z lokalu mieszkalnego na biuro).
Szczegółowe informacje udziela dział techniczny pod nr 42 211-12-01
Sprawy członkowskie i mieszkaniowe wymagające zgody Zarządu KSM to:
Zgłaszanie działalności gospodarczej na części powierzchni lokalu mieszkalnego (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Najem lokali użytkowych, dzierżawa terenu na działalność gospodarczą (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Posadowienie/instalacja obiektów małej architektury np. ławki stojaki rowerowe (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu opisujące potrzebę oraz spis lokatorów klatki bloku z numerami mieszkań wraz z ich podpisami).
Wniosek o przeniesienie własności lokalu mieszkalnego na Członka któremu przysługuje spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu (druk do pobrania w Dziale Obsługi Mieszkańców pok. nr 5).
Wniosek o przekształcenie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego w prawo odrębnej własności lokalu (druk do pobrania w Dziale Obsługi Mieszkańców pok. nr 5).
Przyjęcie w poczet Członków KSM (Deklaracja Członkowska do pobrania w Dziale Obsługi Mieszkańców pok. nr 5).
Najem dodatkowych pomieszczeń (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Szczegółowe informacje udziela Dział Obsługi Mieszkańców pod nr tel. 42 211 -14-34 wew.19
Sprawy czynszowe wymagające zgody Zarządu KSM to:
Zmniejszenie stawki przedpłat na kolejny sezon grzewczy (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Zwiększenie stawki przedpłat na kolejny sezon grzewczy (wymagane jest wypełnienie wniosku do pobrania w Dziale Czynszów pok. nr 11).
Wyznaczenie spłaty ratalnej dotyczącej wody i centralnego ogrzewania (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Ustanowienie ugody dla Członków lub porozumienia dla lokatorów nie będących Członkami dotyczącego spłaty zadłużenia czynszowego ogrzewania (wymagane jest podanie kierowane do Zarządu).
Szczegółowe informacje udziela Dział Czynszów pod nr tel. 42 211 -14-34 wew.17
Informujemy, że z dniem 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako: „RODO”). RODO obowiązywać będzie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, w tym także w Polsce i dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych. W związku z powyższym dla Twojej wygody usunęliśmy z Regulaminu sklepu informacje odnośnie zasad przetwarzania danych osobowych (§1, ust. 3, §4 ust. 2-3 Regulaminu) i zebraliśmy wszystkie informacje w zaktualizowanej Polityce prywatności. W Polityce prywatności znajdziesz informacje jakie dane osobowe, w jakim celu i przez jaki okres przetwarzamy oraz dowiesz się o wszystkich przysługujących Ci zgodnie z RODO uprawnieniach takich jak: dostęp do danych osobowych, żądanie ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości w tym zakresie, skontaktuj się z nami. Akceptuję
Ciasteczka i polityka prywatności
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.